Regulamin

Niniejsze warunki określają zasady i reguły korzystania ze strony internetowej OXO Jewellery, znajdującej się pod adresem www.oxojewellery.pl.

Wchodząc na tę stronę, zakładamy, że akceptujesz te warunki. Nie kontynuuj korzystania z serwisu OXO Jewellery, jeśli nie zgadzasz się na wszystkie zasady i warunki podane na tej stronie.

Regulamin – niniejszy regulamin
Sprzedawca – podmiot dokonujący sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego według zasad określonych w regulaminie
Klient – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu Internetowego OXO Jewellery
Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.oxojewellery.pl prowadzony przez Sprzedającego
Towar – dostępna w sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. ( Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zmianami)

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. ( Dz. z 2014r, poz. 827 ze zmianami);

Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady użytkowania Sklepu Internetowego i stosuje się do wszystkich Zamówień i Umów Sprzedaży dokonanych za pośrednictwem www.oxojewellery.pl.

Właściwości oferowanych Towarów zostały opisane na stronie danego Towaru. Ze względu na specyfikę Towaru każdy z wyrobów jest niepowtarzalny i w pewnym stopniu różni się od innych egzemplarzy tego samego Towaru. Wizerunek biżuterii prezentowany na stronie www.oxojewellery.com ma charakter informacyjny. Na wygląd Towarów prezentowanych na stronie ma wpływ rozmiar oraz ustawienie parametrów monitora.

Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania zasad i postanowień w nim zawartych.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Data wejścia zmian w życie zostanie wskazana na stronie internetowej www.oxojewellery.pl. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do zamówień złożonych od dnia wejścia w życie zmian.

Złożenie zamówienia

Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich i nie obejmują kosztów wysyłki.

Do złożenia Zamówienia konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności Sklepu Internetowego OXO Jewellery. Konieczne jest wskazanie imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail oraz danych dotyczących płatności.

Zamówienia można składać całodobowo, zamówienie złożone w dzień roboczy pomiędzy godziną 24:00 – 14:00 danego dnia uważane jest za złożone w tym samym dniu. Zamówienie złożone poza tymi godzinami uważane jest za złożone w pierwszym następnym dniu roboczym.

Każde Zamówienie Towaru traktowane jest jako odrębna oferta zakupu. Złożone zamówienie podlega akceptacji Sprzedawcy, przy czym Sprzedawca ma prawo do niezaakceptowania zamówienia z obowiązkiem wskazania powodów takiej decyzji.

Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w momencie wpływu wpłaty na rachunek bankowy wskazany w Zamówieniu w przypadku płatności przelewem lub momentem opłacenia Zamówienia w przypadku płatności z Przelewy24.

Towary oferowane w Sklepie Internetowym OXO Jewellery nie są prefabrykowane, maksymalny czas wykonania Towaru to 5 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji Zamówienia.

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze. Do tego okresu należy doliczyć okres wykonania.

Klient składając Zamówienia wybiera sposób dostawy Towaru i zobowiązany jest podać adres dostawy. Klient jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki po której nastąpi zwrot do Nadawcy Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki zgodnie z cennikiem dostaw. Jeżeli klient wyrazi chęć ponownego nadania przesyłki zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki do Nadawcy oraz kosztami ponownego nadania przesyłki. Jeżeli klient nie wyrazi chęci ponownego wysłania zamówienia zwrócony zostanie koszt wszystkich kosztów poniesionych przez klienta pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej do nadawcy.

Po wysłaniu zamówienia Klient nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od niego niezależnych, a w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. jakichkolwiek okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedawcy, w tym w szczególności wojny, aktów terrorystycznych, strajków, stanów wyjątkowych, braku funkcjonowania środków transportu, przerw w dostawach prądu lub mediów, trzęsień ziemi lub innych katastrof naturalnych.

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Zgodnie z przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży Towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego OXO Jewellery w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się z chwilą doręczenia Towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego OXO Jewellery.

Odstąpienie od Umowy Sprzedaży może zostać dokonane w formie pisemnej listu lub wiadomości e-mail lub poprzez odesłanie Towarów zakupionych za pośrednictwem Internetowego OXO Jewellery przed upływem wskazanego 14-dniowego terminu odstąpienia.

Termin odstąpienia zostanie zachowany gdy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz zwracanych Towarów nastąpi przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy oraz zwracane Towary powinny zostać wysłane na adres: ul. Stanisława Taczaka 1/2, 62-080 Lusowo.

Zwrotom oraz wymianie nie podlegają indywidualnie dopasowywane produkty.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być zapakowane w oryginalne pudełko biżuteryjne.

W przypadku zwrotu Towaru z zamówienia do którego dołączony był gratis promocyjny Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych Towarów pomniejszoną o wartość gratisu zgodnie z ceną gratisu.

Konsument ponosi odpowiedzialność w przypadku zmniejszenia wartości rzeczy które nastąpiło w sposób znacznie wykraczające poza czynności które były konieczne do sprawdzenia czy produkt działa właściwie i zobowiązany jest do wynagrodzenia za zmniejszenie wartości Towaru.

Zwracane Towary powinny zostać odesłane za pośrednictwem tego samego operatora. Opłaty za odesłanie Towaru ponosi klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub na jego koszt.

Gdy Klient w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

W przypadku częściowego odstąpienia od umowy, nie są zwracane Klientowi koszty przesyłki.

Obowiązek zwrotu dokonanej płatności zostanie przez Sprzedawcę wykonany w terminie 14 dni. Dla Sprzedawcy bieg 14-dniowego terminu rozpoczyna się od dnia doręczenia zwracanych Towarów.

Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu sposobu zapłaty którego użył klient.

Rękojmia

Na podstawie Artykułu 556 Kodeksu Cywilnego Klientowi przysługują ustawowe uprawnienia wynikające z rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi, jeśli sprzedany Towar ma wady fizyczne lub prawne. Rękojmia obejmuje wady, które zostały stwierdzone w okresie dwóch lat od daty doręczenia Klientowi Towaru. Klient powinien zachować potwierdzenie zamówienia lub rachunku.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Usługodawcy. Niezgodności Towaru z umową nie stanowią m.in.:

  • wady jawne, widoczne w dniu zakupu, o których Klient wiedział lub oceniając rozsądnie powinien wiedzieć,
  • uszkodzenia mechaniczne (wgniecenia, otarcia, deformacje) powstałe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Z uwagi na wysoką delikatność produktów, firma zastrzega, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają rozerwane łańcuszki, bowiem uszkodzenia takie mogą powstać wyłącznie w wyniku niewłaściwego użytkowania,
  • odbarwienia oraz uszkodzenia powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie lub konserwacje,
  • naturalne zużycie towaru w wyniku korzystania zgodnie z przeznaczeniem (zwłaszcza biżuterii pozłacanej, platerowanej lub satynowej).

Dane kontaktowe

W wypadku pytań lub skarg związanych z zamówieniami należy kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail
oxo.kontakt@gmail.com

Prawo właściwe

Niniejszy Regulamin, jak również zakupy Towarów dokonywane za pośrednictwem Sklepu Internetowego OXO Jewellery podlegają i powinny być interpretowane zgodnie z prawem polskim.

W przypadku powstania sporu dotyczącego Umowy Sprzedaży, Klient oraz Usługodawca zobowiązują się dążyć do polubownego rozwiązania sporu. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.